Min dotter

ar den mest fantastiska person jag vet! Hon ar 17 manader och rockar hela var varld.

I lordags morse fick jag magsjuka och lag i sangen hela dagen (ni vet flamtandes och frossandes under tre tacken och man inte ens kan lyssna pa musik el se pa tv for man ar sa dalig)

Pa sondagen madde jag battre och gick da upp pa darriga ben och satte mig i soffan i vardagsrummet med stora och lilla M.

Da kommer lilla M upp bakom mig och borjar klia och stryka mig pa ryggen och stracker sedan fram sin lilla mun och pussar pa mig och sager “mwah!”

 

 

 

3 responses

  1. Aaah..vad sött! man smälter ju… 🙂 Hoppas du mår bättre nu! det lät ingen vidare det där:( kram

    1. nae fyy, jag ar ganska bra pa att vara sjuk annars men magsjuka ar det varsta jag vet… tur att vi har vara sma solstralar alltsa 🙂 kram!

      1. Hej!
        Det var längesen jag bloggade och tittade in här… Hur mår ni?! Hoppas att allt är bra med er!
        Kram pluttenoakna

Leave a comment